سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهرنت / اپلیکیشن شهرنت

شهرنت / اپلیکیشن شهرنت

مشتریان می توانند بدون حضور در شعب بانک و از طریق مراجعه به این کیوسک ها که برخی به صورت 24 ساعته فعالیت دارند از خدماتی نظیر:

  1. امکان تعویض کارت های بانکی در پیشخوان ها
  2. امکان صورت حساب های بانکی و گواهی تمکن مالی به وسیله دستگاه های VTMوRTM
  3. ارائه خدمات صندوق امانات بانک شهر
  4. امکان ارائه دستگاه های کارت خوان(POS) بانک شهر به صاحبان مشاغل توسط راهبران
  5. صدور آنی کارت هدیه،
  6. دسترسی به خدمات اینترنتی بانک شهر
  7. خدمات مبتنی بر کارت
  8. امکان وصول چک های بانک شهر در هر ساعت از شبانه روز
  9. ارایه صورت حساب بانکی با مٌهر خیس به مشتریان در پیشخوان‌هایی که دارای دستگاه‌های خودبانک (VTM) و ( RTM) هستند،مشتریان با مراجعه به پیشخوان های مستقر بانک شهر در سراسر کشور امکان دریافت صورتحساب بانکی با مهر چاپی بانک ویا به اصطلاح مهر خیس بانکی که در شعب بانک پس از پایان عملیات بانکی بر روی صورتحساب های مشتریان درج می گردد را دارا می باشند.
  10. سرمایه گذاری در صندوق گنجینه زرین و امکان دسترسی به اطلاعات حساب در هر ساعت از شبانه روز از طریق پیشخوان های شهرنت بانک شهر
  11. واریز وجه به حساب و سایر خدمات قابل ارائه بر روی خودپردازها استفاده کنند و در صورت بروز هر گونه مشکل در لحظه و از طریق ارتباط صوتی/ تصویری زنده با سامانه مرکز تماس مشتریان اقدام به طرح سوال و رفع مشکلات مربوطه کنند.
  12. شارژ کارت شهروندی (City Pay) از طریق دستگاه های وب کیوسک (Web Kiosk)

 

شهرنت شبکه اجتماعی خرید و فروش کالا و خدمات. شهرنت فروشگاهی به وسعت شهر شماست. در اپلیکیشن شهرنت شما می توانید با تولید محتوا و به ازای لایک و کامنت های دریافتی خود درآمد مستقیم ریالی داشته باشید.

بانک شهر با همکاری شرکت توسعه و نوآوری شهر با تهیه زیرساخت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مناسب امکان ارائه خدمات بانکی الکترونیک را بانام شهرنت میسر ساخته است. این ابزارها با توجه به نیازهای کاربران به‌گونه‌ای طراحی‌شده تا با فراهم آوردن کانال‌های ارتباطی مختلف همانند رایانه، تلفن همراه و مانند آن‌ها نیازهای گوناگون شمارا برآورده نماید. بانک شهر در راستای ارائه خدمات خارج از شعب خود، تحت پوشش اولین شعبه مجازی بانک شهر اقدام به ایجاد پیشخوان‌های شهرنت کرده است.

گسترش روزافزون تعداد پیشخوان‌ها، تعداد راهبران و تجهیزات آن‌ها و ضرورت فعالیت مستمر شبانه‌روزی جهت ارائه بهترین خدمات به شهروندان، مستلزم سازمانی منسجم و کارآمد است بنام شرکت توسعه ونوآوری شهر که به‌طور مستقل و با همکاری و بهره‌گیری از نیروهای تخصصی و کارشناسان خبره در آن وبه‌عنوان طراح و مجری پروژه پیشخوان‌های شهرنت است، به کار می‌پردازد.

کیوسک‌های بانکداری الکترونیک موسوم به «پیشخوان‌های شهرنت» جهت تحقق هدف ارائه خدمات شبانه‌روزی خارج از شعبه طراحی و راه‌اندازی شده است. خدمات ارائه‌شده در کیوسک‌های شهرنت به شما مشتریان عزیز کمک می‌کند تا بدون حضور در شعب بانک و از طریق مراجعه به این کیوسک‌ها که به‌صورت 24 ساعته فعالیت دارند از خدمات بانکی بهره‌مند گردید. یکی از خصوصیات منحصربه‌فرد این پروژه در مقایسه با پروژه‌های مشابه امکان استقرار کیوسک‌ها در محیط‌های پررفت‌وآمد و مکان‌های ویژه خارج از شعبه است. ازجمله این مکان‌ها می‌توان به پایانه‌ها، فرودگاه‌ها، حاشیه میدان‌های شهر، پارک‌ها و مجتمع‌های تجاری واداری اشاره کرد.